Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a kialakult energiaválság kezelése, az energiaköltségek csökkentése érdekében a Polgármesteri Hivatalban 2022. december 1-től megváltozik az ügyfélfogadás rendje.
2022. december 1. és 2023. március 31. között az ügyfélfogadás hétfő, kedd és szerdai napokon történik, az alábbiak szerint:
Hétfő: 8-12 óráig; 13-18 óráig
Kedd: 8-12 óráig; 13-16 óráig
Szerda: 8-12 óráig; 13-16 óráig
Az ügyintézők a csütörtöki és pénteki napokon hivatalon kívüli, otthoni munkavégzés keretében látják el a feladataikat, a Hivatal épülete ezeken a napokon zárva tart.
A csütörtöki és pénteki napokon az ügyfélszolgálat a
24/520-777-es központi telefonszámon
és online, a megszokott elérhetőségeken keresztül lesz elérhető.
Tájékoztatjuk Önöket továbbá, hogy a Polgármesteri Hivatalban a téli igazgatási szünet az iskolai téli szünethez igazodva egy héttel meghosszabbodik, így a szünet
2022. december 21-től 2023. január 6-ig tart.
Ezen időszak alatt kizárólag sürgős esetekben, a 24/520-777-es központi telefonszámon érhető el a Hivatal ügyfélszolgálata.
Megértésüket ezúton is köszönjük.




